Categories: Τέχνες

ΑΙΜΑΤΑ του Ευθύμη Φιλίππου

Ο Ευθύμης Φιλίππου, ο σεναριογράφος των ταινιών «Κυνόδοντας» και «Άλπεις», που σκηνοθέτησε ο Γιώργος Λάνθιμος δίνοντας υπόσταση στο πιο αλλόκοτο κινηματογραφικό genre που σύστησε, διεθνώς, η Ελλάδα, γράφει το πρώτο του θεατρικό έργο. Λέγεται «Αίματα» και το σκηνοθετεί η ανήσυχη σκηνοθέτης της νεότερης γενιάς Αργυρώ Χιώτη. Θα παρουσιαστεί από την ομάδα Vasistas στη Μικρή Σκηνή της Στέγης από τις 8 έως τις 19 Οκτωβρίου 2014.

Η παράσταση αποκαλείται, πανκ ορατόριο για τις αγιάτρευτες πληγές, παράλογη παράσταση-συναυλία γεμάτη παραδοξότητες και σκοτεινό χιούμορ και έχει ήρωα τον Δημήτρη Καλαφάτη: έναν σαραντάχρονο που σκίζει κατά λάθος το λαιμό του τον Ιούλιο του 1989. Σαν άλλος Φιλοκτήτης, βλέπει την πληγή του να μην κλείνει, να κακοφορμίζει και να αφήνει τα αιμάτινα ίχνη της στο πουκάμισό του, στο μαξιλάρι του, στα σώματα της συζύγου και των παιδιών του. Γράφει γι’ αυτήν στον επιστήθιο φίλο του. Τα ΑΙΜΑΤΑ είναι η αλληλογραφία των δύο ανδρών.

Η σκηνή της Στέγης θα μεταμορφωθεί σε ρινγκ, σε ένα πεδίο μάχης κινούμενων εικόνων, σωμάτων, ξέφρενων φαντασιώσεων και αποκαλύψεων. Γραμμένο με τη μορφή των επιστολογραφικών αριστουργημάτων του Ρουσσώ, του Λακλό και του Γκαίτε και διανθισμένο με χιούμορ, παραδοξότητες, παρανοϊκές ομιλίες πολιτικών και ονειροφαντασίες απλών θνητών. Tο πρώτο θεατρικό έργο του Ευθύμη Φιλίππου συναντά, κάποια στιγμή, την Ελλάδα της δεκαετίας του ’90, τα προσωπικά και τα συλλογικά μας τραύματα και τον παραλογισμό του κόσμου που ζούμε.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΡΑΣΗ Παρασκευή 10 Οκτωβρίου Μετά την παράσταση συζήτηση του κοινού με τους συντελεστές

Σκηνοθεσία: Αργυρώ Χιώτη Ηθοποιοί: Ευδοξία Ανδρουλιδάκη, Αντώνης Αντωνόπουλος, Ελένη Βεργέτη, Γιώργος Γάλλος, Ευθύμης Θέου, Εύη Σαουλίδου, Τζωρτζίνα Χρυσκιώτη Σκηνικός χώρος: Εύα Μανιδάκη Κοστούμια: Παύλος Θανόπουλος Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας Μουσική: Jan van de Engel Καλλιτεχνική συνεργάτης: Ariane Labed Σύμβουλος Δραματουργίας: Χριστιάνα Γαλανοπούλου Βοηθοί Σκηνοθέτη: Δάφνη Κούτρα, Ματίνα Περγιουδάκη

Παραγωγή: Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών Μικρή Σκηνή Λεωφόρος Συγγρού 107-109

210 900 5 800 (Δε-Κυρ: 9:00-21:00)

Related Posts

  • Αγγελική Παπούλια, de profundisΣυνέντευξη με την Αγγελική Παπούλια. Aνήκει στους καλλιτέχνες που διεκδικούν με δυναμικό και σαφή τρόπο τη θέση τους στον χώρο της σύγχρονης δημιουργίας. Γνωστή, διεθνώς, από τις ηρωίδες […]
  • Η Kathryn Hunter και η ευφυής παραβολή του Κάφκα«Υπάρχει κάτι που η Hunter δεν μπορεί να παίξει;» αναρωτιέται ο βρετανικός Τύπος. Η Kathryn Hunter δεν είναι άλλη από την Ελληνίδα ηθοποιό Κατερίνα Χατζηπατέρα, γόνο της γνωστής […]
  • Λευτέρης ΒογιατζήςΣτη σειρά ντοκιμαντέρ «Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΥ» ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Λευτέρης Βογιατζής εστιάζει την αφήγησή του στο 1982, χρονιά σταθμό για την προσωπική του καλλιτεχνική πορεία. […]
  • Helena Almeida: «Εγώ η ίδια είμαι ένα σχέδιο»Η αφανής πρωτοπόρος της εννοιολογικής τέχνης Helena Almeida στην Πινακοθήκη Jeu de Pomme
karouzo

Recent Posts

Χρόνης Μπότσογλου 1941-2022

Ο Χρόνης Μπότσογλου ανήκει στους κορυφαίους Έλληνες ζωγράφους της μεταπολεμικής τέχνης. Επί δεκαετίες παρατηρούσε τον…

3 years ago

Η ματιά του Mathieu Pernot στους προσφυγικούς καταυλισμούς της Λέσβου

Στιγμιότυπα από την παρουσία των προσφύγων στους δρόμους του Παρισιού, στους καταυλισμούς του Καλαί και…

4 years ago

Σώτη Τριανταφύλλου: “Ας μη ζούμε διαρκώς με τον ίδιο τρόπο…”

Στα μυθιστορήματα μιλάμε για την ανθρώπινη κατάσταση, εμβαθύνουμε σε πράγματα που δεν αποτελούν υλικό άρθρων…

4 years ago

Κριστόφ Πεντερέτσκι

Οταν ζεις σε δύσκολες εποχές, νιώθεις την ανάγκη να αγωνιστείς για την ελευθερία.

5 years ago

Ρατσισμός, ομοφοβία και βία στη λογοτεχνία του Εντουάρ Λουί

Όταν έφτασα στο Παρίσι για να σπουδάσω Φιλοσοφία, διαπίστωσα ότι όλη αυτή η δυστυχία, η…

5 years ago

Venice Biennale 2019 review – preaching to the converted

There is much to praise from Ghana, India, France, and a stunning international pavilion. Less…

6 years ago

This website uses cookies.