Το εξαιρετικό έργο Red Carpet της Μάρως Μιχαλακάκου, ένα μπορντώ βελούδο με τα αποτυπώματα των γαμψών νυχιών ενός φανταστικού αρπακτικού όντος, απλώνεται, από την οροφή έως το πάτωμα, στον αχανή χώρο του Ελληνικού Φεστιβάλ (Πειραιώς 260) διασπείροντας την ανησυχητική ένταση μιας προγονικής χειρονομίας. Τα ίχνη του αινιγματικού όντος πάνω στο βελούδινο ύφασμα ανακαλούν, εκτός των άλλων, την αγωνιώδη, οριακή προσπάθεια για επιβίωση, τη διαρρηγμένη σχέση μας με την εξουσία και τα κυριαρχικά μοντέλα της εποχής.
Στον ίδιο χώρο βρίσκεται και η υποβλητική εγκατάσταση Akropolis Now του Νοτιοαφρικανού καλλιτέχνη Kendell Geers. Ένας τοίχος από συρματόπλεγμα και μεταλλικά στοιχεία. Αγκαθωτό πλέγμα που μοιραία παραπέμπει και στην προσωπική περιπέτεια του εικαστικού, ο οποίος από την ηλικία των 15 ετών βρέθηκε στις πρώτες γραμμές του αντι-απαρτχάϊντ κινήματος. Ο τίτλος του έργου ανακαλεί, επίσης, την ταινία του Francis Ford Coppola, Apocalypse Now, η οποία όπως και το έργο του Geers, αντλούν από το περίφημο βιβλίο Heart of Darkness του Joseph Conrad, με θέμα του ένα επικό ταξίδι στην καρδιά της ζούγκλας.
3 Ιουνίου – 17 Ιουλίου, 19:00 – 20:45 Πειραιώς 260, Κτίριο Α
Ξεναγήσεις με τη Μάρω Μιχαλακάκου:
Πέμπτη 20 Ιουνίου, 27 Ιουνίου και 4 Ιουλίου / 19.30-20.30
Ομιλία του Kendell Geers για το έργο του, πρώτη φορά στην Ελλάδα:
Τετάρτη 19 Ιουνίου / 19.00
Ο Χρόνης Μπότσογλου ανήκει στους κορυφαίους Έλληνες ζωγράφους της μεταπολεμικής τέχνης. Επί δεκαετίες παρατηρούσε τον…
Στιγμιότυπα από την παρουσία των προσφύγων στους δρόμους του Παρισιού, στους καταυλισμούς του Καλαί και…
Στα μυθιστορήματα μιλάμε για την ανθρώπινη κατάσταση, εμβαθύνουμε σε πράγματα που δεν αποτελούν υλικό άρθρων…
Οταν ζεις σε δύσκολες εποχές, νιώθεις την ανάγκη να αγωνιστείς για την ελευθερία.
Όταν έφτασα στο Παρίσι για να σπουδάσω Φιλοσοφία, διαπίστωσα ότι όλη αυτή η δυστυχία, η…
There is much to praise from Ghana, India, France, and a stunning international pavilion. Less…
This website uses cookies.