Categories: Τέχνες

Εκτεθειμένοι στην παρουσία του άλλου

Από τον Γιώργο Καρουζάκη

Ανθρώπινες μορφές κάθε ηλικίας και φύλου, μοναχικές ή σε ομάδες κινούνται προς όλες τις κατευθύνσεις για να συναντηθούν με άλλες. Η φράση περιγράφει, συνοπτικά, τη νέα έκθεση της εικαστικού και καθηγήτριας της ΑΣΚΤ Δάφνης Αγγελίδου, με τίτλο Διαδρομές στην gallery «7» (Σόλωνος 20 & Βουκουρεστίου). Μέσα από τα 17 ψηφιδωτά έργα και τους 44 κόκκινους πίνακες μικρών διαστάσεων υποβάλλεται η κοινή διανοητική και βιολογική μας διαδρομή.

Η ανθρώπινη φιγούρα στα έργα της Αγγελίδου χάνει, σε αυτήν την έκθεση, την αφαιρετική διάσταση παλαιότερων έργων της. Γίνεται πλέον τρισδιάστατη, απτή, σάρκινη, ενώ η επανάληψη του κόκκινου χρώματος και η κίνηση των μοναχικών προσώπων είναι στοιχεία που σχολιάζουν υπαινικτικά τη σχέση μας με το χρόνο και την κοινή βιολογική μας διαδρομή. Η ομπρέλα, βασικό χαρακτηριστικό ολόκληρου του έργου της, κάλυπτε, συνήθως, το πρόσωπο του μοναχικού ανθρώπου, σχεδόν εν είδει προσωπείου. Τώρα, η ζωγράφος αφήνει, συχνά, το πρόσωπο εκτεθειμένο στην παρουσία του άλλου, συγκαλύπτει λιγότερο, δείχνει τη διάθεσή της να αποκαλύψει, αλλά και να προστατεύσει.

Διάρκεια έκθεσης: έως 4 Ιανουαρίου 2014
Ώρες: Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 11-2 μ.μ. & 6-9 μ.μ.
Τετάρτη, Σάββατο: 11-3 μ.μ.

Related Posts

  • Χρόνης Μπότσογλου 1941-2022Ο Χρόνης Μπότσογλου ανήκει στους κορυφαίους Έλληνες ζωγράφους της μεταπολεμικής τέχνης. Επί δεκαετίες παρατηρούσε τον κόσμο γύρω του, ιδιαιτέρως τους ανθρώπους, και ζωγράφιζε αδιάκοπα. Η […]
  • Hans Ulrich Obrist, οραματιστής και πλάνηταςHans Ulrich Orbist : Όλη μου η ζωή έχει σχέση με την περιπλάνηση. Είναι μέρος της καθημερινότητάς μου
  • O Robert Rauschenberg στην Tate ModernΤο πάθος, ο ενθουσιασμός, η περιέργεια, η διεισδυτική ματιά του Rauschenberg στον σύγχρονο κόσμο και η κριτική ματιά στην καταναλωτική κοινωνία της εποχής του εκφράστηκαν μέσα από ποικίλα […]
  • Ο Lu Chao απέναντι στο πλήθος«Όταν ήμουν μικρό παιδί έπαιρνα κάθε μέρα το λεωφορείο με τον αριθμό 217 για πάω στο σχολείο. Καθώς ήμουν μικροκαμωμένος, ένα πλήθος ψηλών ανθρώπων με στρίμωχνε και μου έκοβε την […]
karouzo

Share
Published by
karouzo

Recent Posts

Χρόνης Μπότσογλου 1941-2022

Ο Χρόνης Μπότσογλου ανήκει στους κορυφαίους Έλληνες ζωγράφους της μεταπολεμικής τέχνης. Επί δεκαετίες παρατηρούσε τον…

3 years ago

Η ματιά του Mathieu Pernot στους προσφυγικούς καταυλισμούς της Λέσβου

Στιγμιότυπα από την παρουσία των προσφύγων στους δρόμους του Παρισιού, στους καταυλισμούς του Καλαί και…

4 years ago

Σώτη Τριανταφύλλου: “Ας μη ζούμε διαρκώς με τον ίδιο τρόπο…”

Στα μυθιστορήματα μιλάμε για την ανθρώπινη κατάσταση, εμβαθύνουμε σε πράγματα που δεν αποτελούν υλικό άρθρων…

4 years ago

Κριστόφ Πεντερέτσκι

Οταν ζεις σε δύσκολες εποχές, νιώθεις την ανάγκη να αγωνιστείς για την ελευθερία.

5 years ago

Ρατσισμός, ομοφοβία και βία στη λογοτεχνία του Εντουάρ Λουί

Όταν έφτασα στο Παρίσι για να σπουδάσω Φιλοσοφία, διαπίστωσα ότι όλη αυτή η δυστυχία, η…

5 years ago

Venice Biennale 2019 review – preaching to the converted

There is much to praise from Ghana, India, France, and a stunning international pavilion. Less…

5 years ago

This website uses cookies.