H εφημερίδα The New York Times φιλοξένησε χθες μια μεγάλη συνέντευξη του ζωγράφου Στέλιου Φαϊτάκη με αφορμή την τεράστια τοιχογραφία που θα αποκακαλύψει σε λίγες μέρες στο Palais de Tokyo στο Παρίσι. Δημοσιεύει, μάλιστα, και φωτογραφίες με ένα μέρος του έργου που θα δουν από κοντά οι επισκέπτες του γαλλικού μουσείου.
Ο Έλληνας καλλιτέχνης εμπνέεται από την έννοια της απείθειας, της ανυπακοής, αναζητώντας δεσμούς ανάμεσα στα γεγονότα του Μάη του ’68 και τη σκέψη των Καταστασιακών. Όπως τονίζει ο ίδιος στο σημείωμα συνοδεύει την έκθεση, «οι δύο επιφάνειες του έργου μου στο Palais de Tokyo έχουν μια ενδιαφέρουσα σχέση μεταξύ τους, η μία κρύβεται μέσα στην άλλη. Θεωρώ ότι αυτή ήταν ιδανική επιλογή για να δείξω μια σύνθεση σε δύο μέρη τα οποία συνδέονται στενά με γνώριμες εικόνες από τη βυζαντινή εικονογραφία, τη Σταύρωση και τον Μυστικό Δείπνο».
Διαβάστε μια παλαιότερη συνέντευξή μας με τον ζωγράφο, εδώ.
Γ.Ε.ΚΑΡ.
Ο Χρόνης Μπότσογλου ανήκει στους κορυφαίους Έλληνες ζωγράφους της μεταπολεμικής τέχνης. Επί δεκαετίες παρατηρούσε τον…
Στιγμιότυπα από την παρουσία των προσφύγων στους δρόμους του Παρισιού, στους καταυλισμούς του Καλαί και…
Στα μυθιστορήματα μιλάμε για την ανθρώπινη κατάσταση, εμβαθύνουμε σε πράγματα που δεν αποτελούν υλικό άρθρων…
Οταν ζεις σε δύσκολες εποχές, νιώθεις την ανάγκη να αγωνιστείς για την ελευθερία.
Όταν έφτασα στο Παρίσι για να σπουδάσω Φιλοσοφία, διαπίστωσα ότι όλη αυτή η δυστυχία, η…
There is much to praise from Ghana, India, France, and a stunning international pavilion. Less…
This website uses cookies.